دستگاه تولید بالشتک هوا

چرا از دستگاه بالشتک هوا استفاده کنم؟
ایمنی بالا

بالشتک هوا به دلیل داشتن حجم و هوای بیشتر محافظت بهتری از محصول میکند.

برندسازی

با چاپ لوگو و طرح اختصاصی خود روی بالشتک ها هوا برند خود را معرفی کنید.

کاهش وزن بسته

90 درصد حجم بالشتک ها را هوا تشکیل داده که باعث وزن کمتر بسته ها میشود.

کاهش هزینه

با استفاده از بالشتک هوا هزینه انبارداری و حمل و نقل شما کاهش میابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

دستگاه تولید بالشتک هوا چیست؟

تولید کننده دستگاه بالشتک هوا

دستگاه تولید بالشتک هوا از سری دستگاه های جدید صنعت بسته بندی است که وظیفه آن پر کردن رول های بالشتک هوا و دوخت کردن درب آن است. شاید فکر کنید که چرا باید نایلون حبابدار یا بالشتک هوا را به صورت رول و باد نشده بخرم و بعد با یک دستگاه دیگر باد کنم !!!

این دستگاه در بسیاری از شرکت ها و بخصوص در بسته بندی فروشگاه های آنلاین استفاده میشود زیرا بالشتک ها قابلیت چاپ پذیری و درج لوگو دارند که بسیار بسته بندی شما را شکیل و زیبا میکند. بعلاوه تا به حال به کاهش هزینه انبار داری و حمل و نقل ضربه گیر های باد شده فکر کردید ؟

این رول های باد نشده فشرده هستند و هنگامی که به وسیله دستگاه بالشتک هوا باد شوند حجم یک رول به اندازه یک اتاق بزرگ خواهد شد یا به عبارتی دقیق تر بگویم هر کیلو رول بالشتک 10*20 به ما 880 عدد بالشتک باد شده میدهد که فوق العاده است. همچنین قیمت رول های دستگاه تولید بالشتک هوا بسیار ارزان تر از سایر ضربه گیر ها است که علاوه بر قیمت مناسب با چاپ لوگو و طرح متناسب با شرکت خود میتوانید تبلیغ و برندسازی شرکت خود را انجام دهید.

کاربرد دستگاه تولید بالشتک هوا

همانطور که متوجه شدید این دستگاه برای بسته بندی و محافظت محصولات استفاده میشود. بیشترین کاربرد این دستگاه برای فروشگاه های آنلاین است که هر روز هزاران بسته را باید بسته بندی و ارسال کنند. بالشتک های هوا با توجه به اینکه قابلیت چاپ طرح سفارشی دارند برای برند سازی این فروشگاه ها بسیار مناسب است به علاوه موجب کاهش هزینه آنها میشود. زیرا بالشتک های هوا در ابعاد گوناگونی تولید میشوند و فروشگاه های آنلاین برای هر محصول از کارتنی با اندازه متفاوت استفاده میکنند و برای پر کردن فظای خالی و بسته بندی ایمن باید از بالشتک های هوا استفاده کرد که با ابعاد مختلف آنها میتوان بهینه تر بسته بندی انجام داد.

دستگاه بالشتک هوا در بسیار از تولیدی ها و کارخانه ها نیز استفاده میشود که باعث کاهش هزینه های آنها و بالا رفتن راندمان کارخانه دوستان شده. برای مثال کارخانه های لوستر سازی به بسته بندی محکم نیاز دارند تا تضمین کند کالای آسیب پذیر آنها به سلامت به مقصد میرسد که بالشتک هوا بهترین گزینه برای اینکار است.

بسته بندی بالشتکی

مزیت استفاده از دستگاه بالشتک هوا

خب رسیدیم به قسمت جذاب ماجرا مزیت استفاده از دستگاه تولید بالشتک هوا چیه ؟

  1. 1-کاهش هزینه انبار داری و حمل و نقل : همانطور که گفتیم به دلیل استفاده از رول های فشرده شده حمل ونقل ضربه گیر ها بسیار آسان تر است و در انبار شما فضای کمتری را اشغال میکند.
  2. 2-قابلیت چاپ : شما میتوانید روی رول های بالشتک هوا هر طرحی که بخواهید را چاپ کنید که باعث بسته بندی خلاقانه محصولات شما میشود.
  3. 3-قیمت مناسب : بالشتک های هوا از سایر ضربه گیر ها بسیار ارزان تر هستند و تنها هزینه شما به خاطر خرید دستگاه بالشتک هوا است که با این حال برای شرکت های پر مصرف بسیار بصرفه است.
  4. 4-افزایش راندمان : رول های دستگاه بالشتک به دلیل داشتن پرفراژ به راحتی قطع میشوند و نیازی به کاتر نیست بعلاوه به دلیل از تولید به مصرف بودن این بالشتک ها فضای کاری شلوغ نخواهد بود که موجب تسریع کار میشود.
  5. 5-بازیافت : شاید بعضی از دوستان این نگرانی را داشته باشند که با استفاده هرچه بیشتر از این قبیل محصولات پلاستیکی موجب آلودگی محیط زیست میشویم. باید بگوییم که بالشتک های هوا قابلیت بازیافت فوق العاده ای دارند که آن را دوستدار طبیعت کرده.
  6. 6-سادگی کار : بعضی از دوستان شاید فکر کنند استفاده از دستگاه و تولید بالشتک هوا بسیار سخت و پیچیده است اما باید بگویم که شما تنها با دیدن کلیپ های آموزشی زیر هر محصول قادر به کار کردن با آن خواهید بود. زیرا این دستگاه طوری طراحی شده که به آسانی بشود با آن کار کرد.

نکات مهم نگهداری از دستگاه

هر دستگاه متناسب با نوع کارکرد نیاز به نگهداری و رسیدگی دارد. اینجا میخواهیم چند تا از کارهایی که باید برای نگهداری از دستگاه های تولید بالشتک هوا انجام دهید را بگوییم.

  1. 1-تعویض دوره ای تسمه نسوز : یکی از نکاتی که اغلب دوستان به آن توجه نمیکنند تعویض دوره ای تسمه نسوز دستگاه تولید بالشتک هوا است که اگر به موقع عوض نشود علاوه بر اینکه دوخت خوبی دستگاه نمیزند موجب سوختن المنت های حرارتی هم میشود.
  2. 2-خالی کار نکردن دستگاه : بعضی از دستگاه های بالشتک هوا دارای سنسور هستند که اصلا بدون رول کار نمی کنند اما دستگاه هایی که ندارند باید توجه کرد که اگر دستگاه بدون رول کار کند در مدت زمان طولانی موجب سوختن المنت دستگاه و آسیب جدی به دستگاه شما میشود.
  3. 3-تنظیم درست سرعت و حرارت : یکی از نکاتی که خوب است رعایت کنید تنظیم درست حرارت و سرعت دستگاه است که بی دلیل به دستگاه فشار نیاورید علاوه بر این اگر این دو مورد را رعایت نکیند بالشتک های شما یا بر اثر حرارت زیاد خراب میشوند یا بر اثر سرعت زیاد کم باد میشوند.
  4. 4- تعویض تیغه دستگاه : رول هایی که داخل دستگاه های تولید بالشتک هوا قرار میگیرند با یک تیغه کوچک در قسمت لوله باد برش میخورند پس از مدتی این تیغه باید تعویض شود تیغه خاصی هم نیست همان تیغه کاتر است که در فروشگاه های لوازم و تحریری میتوانید آن را پیدا کنید.

چرا از بند و بس دستگاه بالشتک هوا بخرم

خب دوستان حال سوال اینجاست این دستگاه بی نظیر را از کجا بخریم. در واقع شرکت بند و بس بهترین گزینه برای خرید دستگاه های تولید بالشتک هوا است زیرا تولید کننده این دستگاه ها خودشان هستند و تنها تعدادی از قطعات از خارج کشور وارد میشود که موجب شده تضمین قیمت بدهد یعنی جایی قیمت کمتر بود فاکتور بیارید خسارت بگیرید.

همچنین یکی از مشکلاتی که اکثر دستگاه ها دارند پیدا نشدن قطعات یدکی است اما بند و بس تمامی قطعات دستگاه بالشتک هوا را حتی به صورت جداگانه به فروش میرساند که موجب خاطر جمعی شما از قطعات است. بعلاوه تمام دستگاه های اسن پلاست دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است چون خیالمان از بابت کیفیت راحت است.

خیلی ممنون که تا اینجا همراهمون بودید سوالی داشتید با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

رول های بالشتک هوا را از کجا بخرم ؟
رول های بالشتک هوا را شما میتوانید از بند و بس خریداری کنید.
آیا دستگاه فقط بالشتک هوا تولید میکند ؟
خیر دستگاه تولید بالشتک هوا میتواند انواع نایلون های حبابدار و بالشتک های هوا را تولید کند که رول های آن تنوع زیادی دارند.
آیا خود دستگاه قابلیت چاپ لوگو روی بالشتک ها را دارد؟ اگر بخواهیم لوگومون رو روی بالشتک ها درج کنیم چه کار باید بکنیم ؟
خیر دستگاه قابلیت چاپ لوگو ندارد و شما هنگامی که رول دستگاه را خریداری میکنید طرح مورد نظر خود را برای ما ارسال کرده و رول باد نشده را اینجا ما برای شما چاپ میزنیم و سپس شما با استفاده از دستگاه تولید بالشتک هوا رول ها را تبدیل به بالشتک میکنید

‫3 نظر

  • علی گفت:

    بسیار مفید و آموزنده بود با تشکر از شرکت بند و بس?

  • 54654amir گفت:

    سلام مدل های مختلفی از دستگاه های تولید بالشتک هوا را در سایت شما مشاهده کردم اما چرا تفاوت قیمت بعضی از مدل ها اینقدر زیاد است مزیت خاصی دارد برای مقال دستگاه zl6000 بسیار گران تر از zl1000 که با توجه به توضیحات از یک برند است تنها zl6000 پیشرفته تر است

    • امیرحسین امان اللهی گفت:

      این تفاوت قیمت به این دلیل از که دستگاه هایی مثل ZL6000 قوی تر هستند قابلیتی مثل پخش آموزش کار با دستگاه روی صفحه نمایش دارند اما دستگاه هایی مثل ZL1000 به طوری اقتصادی طراحی و تولید شده

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *